Aktuality

DataSpring opět personálně posílil

Tým DataSpring v Praze, v Kolíně, ale také v Lužicích u Hodonína v minulých týdnech rozšířilo hned několik nových kolegů. Naše řady se rozrostly o Specialisty IT Service Desku, Solution Architecta nebo Specialistu datového provozu. A stále nabíráme – volné pozice najdete na www.dataspring.cz/kariera
Norbert Gembický
Tým v Lužicích posílil Norbert Gembický, který nastoupil na pozici Specialista datového provozu. Je odpovědný za zajištění non IT provozu datového centra a přípravu reportů. Analyzuje, detekuje a řeší problémy a závady technologií, dále také řídí a realizuje instalace HW a kabeláže na datovém sále. Norbert je stále se rozvíjející elektrotechnik, který své dosavadní zkušenosti nabyl například v Jaderné elektrárně J. Bohunice, nebo v Altron Business Solution a.s.

Radek Valterstein
Na pozici Junior Solution Architect nastoupil Radek Valterstein a rozšířil tak pražský Sales tým. Náplní jeho práce je technická konzultace se zákazníkem, návrh infrastruktury a následné zadání do výroby. Do DataSpring přišel Radek ze SafeDX, kde měl na starosti implementaci a rozvoj služeb a technickou podporu obchodního týmu. Předtím působil ve Foxconnu v Kutné Hoře.

Marek Hrebík
Do pražského týmy Interního IT nastoupil Marek Hrebík na pozici ICT Service Desk Specialist. Náplní jeho práce je instalace technických zařízení pro nové kolegy, obměna hardwaru, nebo technické vybavení zasedacích místností. Do DataSpring Marek přišel ze společnosti Maurice Ward Networks Ltd., kde působil na pozici International offices coordinator.

Miroslav Mysliveček
Kolínský tým Service Desku rozšířil Miroslav Mysliveček, který nastoupil na pozici Specialista IT Service Desku. Zodpovídá za monitoring systémů, efektivní poskytování oborné IT podpory klientům a následné pomoci s jejich problémem. Miroslav vystudoval SoŠ a SoU informatky a spojů Kolín v oboru Mechanik elektronik.

Miroslav Šnejdr
Na pozici Specialista IT Service Desku v Kolíně nastoupil kromě Miroslava Myslivečka také Miroslav Šnejdr. Náplní jeho práce je dohled na tím, aby se požadavky a problémy klientů řešily rychle, efektivně a bezbolestně. Před příchodem do DataSpring Miroslav pracoval ve společnosti AT&T v Bratislavě jako Customer Service Agent, kde řešil problémy s internetem, VoIP a TV.