Aktuality

DataSpring se představuje v „novém kabátu“

Společnost DataSpring spouští nové webové stránky, ve kterých se odráží inovovaná firemní identita. Ta vznikala v době, kdy byl DataSpring v žebříčku Deloitte Fast 50 vyhlášen nejrychleji rostoucí ICT společností v České republice a zároveň třetí nejrychleji rostoucí společností tohoto segmentu v regionu střední a jihovýchodní Evropy.

Nová tvář společnosti DataSpring vyjma loga zahrnuje všechny materiály, kterými se firma prezentuje – od vizitek, šablon firemních dokumentů až po reklamní formáty. Koncept je postaven na grafických prvcích, které představující datový tok, pramen nebo úložiště. Grafické prvky – linie a tvary vycházející z logotypu – vyjadřují pružnost, inovativnost a celkovou dynamiku společnosti. Navržené řešení je velmi osobité, charakteristické a signifikantní právě pro společnost se zaměřením jako DataSpring.

Celý grafický koncept je ve své podstatě velmi svobodný a lze jej flexibilně rozvíjet dle našich konkrétních potřeb. Můžeme libovolně volit tonalitu dle druhu služeb či použití. Celý grafický projev působí hravě a vždy dokresluje či podtrhuje obor podnikání, služby a aktivity naší firmy. ako firma jsme od svého založení vyrostli a naše potřeby v čase změnily. Stejně tak se mění i náš firemní design. Jsme přehlednější, hezčí, starší – samozřejmě v pozitivním slova smyslu – a zralejší,“ říká Michaela Pávková, marketingová manažerka DataSpring. 

Na realizaci návrhů nové firemní identity a podoby webové prezentace společnosti spolupracoval DataSpring s dvěma kreativními týmy. Kreativci brněnské agentury Arkadia si výborně poradili s konceptem podoby firemních materiálů a grafických prvků. Autorem grafiky nového webu je pražská agentury DarkSide. Výroby samotného webu se ujal interní tým programátorů DataSpringu, web je provozován z vlastního datového centra v Lužicích u Hodonína.